Cвободная. Курс маркетинг | Початок курсу — 7 серпня

нова професія
старт 7 серпня
онлайн-курс
домашні завдання 

Курс маркетингу, брендингу, таргетингової реклами і SMM

24 семінари і майстер-класи для опанування практичними інструментами просування брендів в інтернеті та соціальних мережах, таргетингу, копірайтингу та контент-маркетингу.

Програма

Онлайн-семінари з маркетингу, реклами і таргетингу. SMM, CPM, CPC, CPV, CPA, LTV, ROI, UTM, SEO, KPI та багато іншого. Викладають виключно практики

Формат

Вебінари наживо щопонеділка, середи та п’ятниці з 19:00 до 20:20, по суботах з 10:00 до 13:00. Доступ до відеозаписів та матеріалів курсу протягом року

Результат

За 6 тижнів навчання ви отримаєте нові компетенції з маркетингу, таргетингу та SMM. Оновите маркетингову комунікацію свого бізнесу. Видається сертифікат

Початкова. Середня. Свободная.
50622 людини з 2010 року пройшли
професійну підготовку в школі
ЗАПИСАТИСЬ

Для
маркетологів

На практиці розібратись у нових налаштуваннях таргетингової реклами в соціальних мережах. Познайомитись з новими креативними стратегіями провідних українських і світових брендів. Розробити і реалізувати новий креативний проект для своєї компанії. Можна для початківців. 

Для
підприємців 

Оволодіти інструментами маркетингу, реклами, таргетингу в Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, Google. Розробити стратегію і календар рекламних подій та контенту. Перелаштувати точки контакту з клієнтом.  

Для власників
бізнесу

Фундаментально підійти до маркетингу, брендингу, реклами, SMM і PR як ключових бізнес-функцій. Сформувати візію, цінності та маркетингові цілі. Познайомитись з новими інструментами просування

6 тижнів навчання 

Маркетинг, брендинг, реклама, таргетинг, SMM і контент-маркетинг. Аналітика цільової аудиторії та Customer Journey Map. Digital Production та E-commerce. 

30 годин практики 

Розберете налаштування реклами в соціальних мережах. Створите новий рекламний проект та підготуєте його до реалізації. Ваш кейс для резюме. 

80
хвилин 

Триває одне заняття. На семінарі є теоретична база з поведінки покупця, вивчення нових і класичних інструментів, приклади реалізації і практичні вправи.

50622
людини

Пройшли навчання на очних і онлайн курсах школи з 2010 року. Отримаєте сертифікат про оволодіння новими компетенціями.

Про курс

DIGITAL МАРКЕТИНГ— ключова функція бізнесу, яка дозволяє залучати нових і повертати чинних клієнтів в інтернеті та соціальних мережах. Цей курс для тих, хто хоче оволодіти новою професією, власноруч просуває свій бізнес, бажає познайомитись з новими креативними стратегіями та інструментами провідних українських і зарубіжних брендів. Для тих, хто прагне відкрити свою агенцію з маркетингу, реклами і SMM.

Дати нового курсу: 7 серпня - 7 вересня 2020.

Навчання на курсі побудоване за двома принципами. Перший — кожне заняття містить теоретичну базу, докладний огляд інструментів, вивчення досвіду та практичні вправи. Другий — кожен семінар викладає виключно практик з авторським підходом до стратегії і послідовністю застосування інструментів.

Докладно розберетесь в CPM, CPA, CPV, CPC, LTV, ROI, KPI, UTM, навчитесь створювати контент і налаштовувати таргетинг для аудиторій в Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Google Business. Оволодієте інструментами Messenger Marketing, email-маркетингу, воронок продажів і побудови ефективних лендингів. 

Ви розробите новий маркетинговий продукт, який за час курсу повністю підготуєте до реалізації. 6 тижнів навчання, 24 семінари і майстер-класи із практичними і домашніми завданнями.

Формат занять

ВЕБІНАРИ 

Семінари проходять наживо в режимі вебінарів. Із можливістю ставити питання та виконувати практичні вправи.

ДОСТУП НА ОДИН РІК

Якщо ви не встигли на прямий ефір або хочете послухати заняття знову, відеозапис і всі матеріали будуть у зручному персональному кабінеті

РІВЕНЬ СКЛАДНОСТІ

Відповідно до вашого рівня підготовки та досвіду роботи, ви отримуватимете консультації та домашні завдання необхідної складності

СПІЛКУВАННЯ

Ви зможете ставити запитання під час прямого ефіру, електронною поштою та в соціальних мережах

СЕРТИФІКАТ

Видається сертифікат про завершення навчання та отримання нових компетенцій із додатком про теми та навички, якими ви оволоділи 

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Школа допомагає з працевлаштуванням і стажуванням випускників курсу

Приклад семінару

Перегляньте приклад
онлайн-семінару.

Програма курсу

Розклад занять

Стратегія маркетингової та рекламної комунікації 

  • Розробка комунікаційної та бренд-стратегії компанії 
  • Креативна стратегія та style board
  • Стратегія просування бренду (товару, послуги) в соціальних мережах 
  • Аналітика даних маркетингових інструментів, дослідження аудиторій 
  • B2B маркетинг

Інструменти роботи в Facebook та Instagram

  • Налаштування таргетингової реклами в Facebook та Instagram
  • Аналітика даних CPM, CPC, CPV, CPA, LTV. Робота з сервісами аналітики
  • Створення і ведення сторінок компанії, аудит спільнот
  • Генерація трафіку та лідогенерація
  • Копірайтинг для соціальних мереж

Маркетинг в інших соціальних мережах

  • Контент-маркетинг і відеореклама на YouTube
  • Налаштування таргетингової реклами на YouTube
  • Просування товарів і послуг в TikTok
  • Маркетинг і реклама в Telegram, створення каналів для брендів

Інтерактивний маркетинг

  • Побудова воронок продажів в Інтернеті та соціальних мережах 
  • Messenger-маркетинг, власноруч створюємо чат-ботів 
  • Email-маркетинг і написання текстів листів, call to action
  • Спілкування з підписниками та клієнтами, tone of voice 

Інструменти інтернет-маркетингу

  • Інструменти SEO для виведення сайту на перші позиції Google
  • Налаштування Google Ads, таргетингова реклама
  • Створення професійних сторінок у Вікіпедії 
  • Створення сайту та блогу компанії, супутні сайти у підтримку бренду 
  • Управління репутацією бренду та робота з негативом 

Домашні завдання повного курсу

  • Домашнє завдання з маркетингової стратегіі та сервісу
  • Домашнє завдання зі сторітелінгу та написання рекламного тексту
  • Домашнє завдання з управління та захисту репутації компанії та бренду 

Викладачі

Віталій
Ткаченко

Еx. маркетинговий директор WOG, співзасновник Marketing Agency. Працював із ЕКО-маркет, ВЕРЕС, Оболонь, Pepsi, Carlsberg

Еліна
Слободянюк

Копірайтерка, авторка книг «Клад копірайтера» та «Настільна книга копірайтера»

Юлія
Колеснік

Копірайтерка з 12-ти річним досвідом. Працювала в агенціях Fedoriv, BBDO (з брендами Toyota, Lexus, MARS, Visa, Pepsi, Samsung)

Ліза
Балагура

SMM-спеціалістка ресторану BEEF meat & wine. В минулом SMM-менеджерка Fairmont Grand Hotel та агенції Yummy BTL

Михайло
Грузнов

Керівник цифрової агенції, видавництва «Вікіфай» («Тинькофф банк», Олег Тиньков, СНІД.Центр)

Олександр
Рись

Директор із розвитку бізнесу, спеціаліст по email та messenger маркетингу компанії «СендПульс»

Ксенія
Суворова

Головна редакторка сайту «Хайтек» (2 млн щомісячна аудиторія). Засновниця MadMed.Media. Керівниця агенції «Апрель» (Audi, Polaris, Pigeon)

Марина
Норіна

Копірайтерка, викладачка школи «ИКРА». Працювала копірайтеркою агенції «RedKeds» (Nike, Royal Canin, KIA, Pandora, Panasonic, Coca-Cola, SONY)

Яна
Вуєва

Засновниця і керівниця агенції Yummy BTL (Bulgari, SOVA, Time of Luxury, GAP, Coccinelle)

Альона
Мельон

Директорка з маркетингу в KASTA. Раніше працювала в NOTUS і сервісі Unisender

Заріна
Маршенкулова

Засновниця сайту Breaking Mad, авторка скандальної кампанії для Reebok «нивкакиерамки». Управляючий партнер студії контенту «Мамихлапинатана»

Олексій
Смехов

Креативний директор Human Agency. В минулому управляючий партнер і креативний директор NGN.Agency (Lenovo, Nestle, Sony, Нова пошта, Coca-Cola, KLM) та SPN Communication

Антон
Виборний

Керівник сервісу TimeDigital CRM, співзасновник Apiway. Автор книги «Біблія автоматизації маркетингу»

Дмитро
Раімов

Стратегічний директор Агенції кризових комунікацій. В минулому радник з комунікацій Міністерства охорони здоров'я України

Олександр
Канцлер

Керівник агенції DOIZ.Agency (Клуб мандрівників, Zoutlet, Funduk.UA, White Mandarin, Delice D’Ange). Входить у топ-таланти TikTok України

Ельдар
Нагорний

Операційний директор TBWA\MOBILE. В минулому операційний директор Depositphotos, Bird in Flight, директор з digital-маркетингу «Український медіа холдинг»

Богдан
Бунзон

Генеральний директор SMMSTUDIO (Fedoriv, Укрзолото, Мамахохотала, Deloitte)

Алекс
Твіста

Креативний директор і засновник студії Twid. Працював із UNIT.City, "Фокстрот", "СушиЯ", "Цитрус", "Жизнелюб", Іваном Дорном, Bonocler

Анна
Лютько

Засновниця компанії Liut.Co, керівниця з контенту в Emorphosys Software Solutions (Hyderabad, India). Засновниця агенції YouViral. Працювала із Philip Morris, Люкс ФМ, Megogo

Дмитро
Сідорін

Засновник Sidorin Lab, Sidorin Lab Ukraine та Sidorin Lab Belarus. Співзасновник проектів Digital Guru, Reputation Guru, IT Management. Працював із Mercedes-Benz, Білайн, СпортМастер, CarPrice, SELA

Любко
Дереш

Український письменник і драматург, спеціаліст по сторітелінгу. Автор десяти популярних романів

Віра
Трахімович

Маркетолог видавництва «Манн, Іванов і Фербер», видавництва «Альпіна Діти». Авторка курсу «PR без бюджету»

Компанії, де працюють
наші випускники

Інструменти,
якими ви оволодієте

Facebook Ads Manager

Сервіс по налаштуванню таргетингової реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram

Google Analytics

Сервіс для аналізу поведінки користувачів сайтів і застосунків

Mailchimp

Сервіс для налаштування email-розсилок. Опануєте також інші сервіси з автоматизації маркетингу та підготовки email-розсилок

ManyChat

Сервіс для автоматизації маркетингу і налаштування розсилок у месенджер. Опануєте також інші сервіси по створенню чат-ботів

Google Ads

Сервіс по налаштуванню таргетингової реклами в Google

Trello

Сервіс для планування маркетингових активностей та публікації контенту Організація спільної роботи над проектом

Вікіпедія

Вільна енциклопедія знань, де можна створювати довідкові статті про компанію, бренди і публічних осіб

Telegram

Месенджер, що дозволяє створювати блоги (канали) та автоматизувати маркетинг за допомогою чат-ботів

Tilda

Конструктор сайтів із готових шаблонів і сервісами для електронної комерції, освітніх програм та інструментами аналітики

Photoshop

Графічний редактор, який допоможе створювати автентичний візуальний контент

Glvrd

Сервіс для очищення текстів від словесного сміття. Познайомитесь із сервісами, що працюють з україномовними та англомовними текстами

YouScan

Сервіс для моніторингу інтернету та соціальних мереж. Допомагає віднайти згадування про вашу компанію

Facebook

Одна з найпопулярніших в Україні соціальних мереж, що має зручні маркетингові інструменти для просування товарів і послуг. Постійно оновлюється

Instagram

Додаток для обміну фотографіями та відеозаписами. Соціальна мережа, що набирає популярності в Україні. Із власними маркетинговими підходами та інструментами

TikTok

Cервіс для створення і перегляду коротких відео, що належить пекінській компанії «ByteDance». Соціальна мережа набирає популярності в Україні

YouTube

Популярний відеохостинг із елементами соціальної мережі, що стрімко набирає популярності в Україні

Pinterest

Соціальний інтернет-сервіс, фотохостинг, що дозволяє користувачам додавати в режимі онлайн зображення. Майже не використовується маркетологами в Україні, проте має великий потенціал

Viber

Застосунок для обміну повідомленнями. Використовується маркетологами для автоматизації розсилок та спілкування з клієнтами у групових чатах

Вікіпедія

Вільна енциклопедія знань, де можна створювати довідкові статті про компанію, бренди і публічних осіб

Повний курс

6 тижнів, 24 заняття, домашні завдання і робочі зошити

2850 гривень | 106 доларів | 95 евро

Додатково оплачуються освітні матеріали: робочі зошити, практикуми, презентації; два домашні завдання, які перевіряються і рецензуються викладачами. Передоплата – 1000 гривень.

Стандартний курс

5 тижнів, 19 занять, все самостійно

2450 гривень | 91 долар | 81 евро

Додатково оплачуються освітні матеріали: робочі зошити, практикуми, презентації. Передоплата – 1000 гривень.

Твоє
найкраще
літо
Знижка на навчання включена у вартість.
Зробіть передоплату до 16 серпня,
щоб забронювати місце і спеціальну вартість.
ЗАПИСАТИСЬ

Головні запитання

Кому підходить цей курс?

Курс підходить маркетологам, комунікаційникам, підприємцям і власникам малого та середнього бізнесу. Жодних вікових або професійних обмежень. Заняття побудовані таким чином, щоб практичні вправи були цікаві слухачам із різним рівнем підготовки.

Як проходить навчання і скільки необхідно часу?

Заняття проходять наживо чотири рази на тиждень у форматі вебінарів по понеділках, середам і п’ятницям з 19:00 до 20:20, по суботах з 10:00 до 13:00. Вам знадобиться 5 годин на тиждень для ефективного навчання.

Чи можу дивитись курс у записі або переглянути знову?

Так, після прямого ефіру відеозапис і матеріали заняття завантажуються у зручний персональний кабінет. Доступ — протягом року.

Якщо в мене будуть запитання, як їх поставити?

Ви можете поставити питання викладачам на семінарі під час прямого ефіру. Електронною поштою та за допомогою месенджерів.

Будуть практичні та домашні завдання?

Так, на курсі передбачені практичні майстер-класи із практичною роботою з інструментами. Домашні завдання перевіряють викладачі курсу: рецензують, дають поради і допомагають покращити ваші маркетингові проекти і рекламу.

Якою мовою викладається?

Навчання проходить українською та російською мовою. Виконувати практичні вправи та домашні завдання можна однією з цих мов.

×

Ви записались!

Зробіть предоплату, щоб забронювати
місце і спеціальну ціну
Ви можете сплачувати частинами по 450 гривень
на місяць або оплатити від компанії