Старт 03.12
Курс маркетинг, стратегічні рекламні комунікації, створення брендів та SMM

35
годин
практики
25
практичних занять
2
місяці навчання
52459
випускників
школи
ФОРМАТ
РЕЗУЛЬТАТ
СЕРТИФІКАТ

Онлайн-вебінари наживо і доступ до відеозаписів протягом року. Доступ до освітніх матеріалів назавжди

Оволодієте інструментами маркетингу, написанням стратегій, таргетингу реклами в соціальних мережах, бренд-менеджменту та створення контенту для бізнесу

Отримаєте документ про підвищення кваліфікації та оволодіння новими компетенціями

Підготовка спеціаліста із стратегічного маркетингу, реклами та комунікацій брендів, веденню маркетингових кампаній в Facebook та Instagram, YouTube, Google, TikTok

СЕРТИФІКАТ СПЕЦІАЛІСТА

Пройдіть навчання та отримайте сертифікат про отримання нової професії та компетенцій в написанні комунікаційних стратегій, маркетингу і бренд-менеджменту, таргетингу реклами в соціальних мережах, створення маркетингового контенту для бізнесу

Про навчальну програму

Повний курс маркетингу, створенню та менеджменту брендів, написання маркетингових стратегій, налаштуванню таргетингової реклами Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Google Ads, створення рекламного контенту для брендів. Фундаментальна програма від аналітики до практичної роботи із кількома сотнями маркетингових інструментів та сервісів.

Після проходження курсу, ви вмітимете писати маркетингову та комунікаційну стратегії, створювати бренд, вправно підбирати і налаштовувати всі класичні та сучасні маркетингові інструменти, налаштовувати таргетингову рекламу, створювати маркетинговий контент для брендів.

Тривалість навчання — 2 місяці. Заняття щопонеділка, середи і п'ятниці наживо в прямому ефірі. На наступний день матимете відеозапис і матеріали до нього.

Дати курсу: 03 грудня 2021 - 02 лютого 2022 року. Стажування та працевлаштування на початку 2022 року. Ви отримаєте сертифікат школи, рекомендаційні листи за проходження стажування.

Як проходить навчання

СЕМІНАРИ

Заняття проходять наживо в форматі вебінарів з викладачами. З практичними вправами, освітніми матеріалами, обговоренням в закритому ком'юніті


ДОСТУП НА ОДИН РІК

Відеозаписи семінарів завантажуються до зручного персонального кабінету, де будуть доступні протягом року. Робочі зошити і освітні матеріали залишаються у вас назавжди


ДОКУМЕНТ

Видається сертифікат про завершення навчання та отримання нових компетенцій із маркетингу брендів, комунікацій, таргетингу реклами та створення маркетингового контенту

СПІЛКУВАННЯ

Ви можете ставити питання викладачам і обговорювати вправи на вебінарах, консультаціях, електронною поштою і ком'юніті викладачів та студентів курсу


ПРАКТИКА

На вас очікують практичні завдання на семінарах, прикладні домашні завдання з докладним зворотнім зв'язком і рекомендаціями спеціалістів



ПОРТФОЛІО

Сформуєте професійне портфоліо з контенту, який створите на заняттях курсу. Продемонструєте реальні результати навчання

Приклад організації семінару

СПІЛКУВАННЯ

Ви можете ставити питання викладачам і обговорювати вправи на вебінарах, консультаціях, електронною поштою і комьюніті викладачів і студентів курсу


ПРАКТИКА

На вас очікують практичні
завдання на семінарах,
прикладні домашні завдання з
докладним зворотнім зв'язком і рекомендаціями спеціалістів


ПОРТФОЛІО

Сформуєте професійне портфоліо з контенту, який створите на заняттях курсу. Продемонструєте реальні результати навчання

СТАЖУВАННЯ ТА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Випускники програми пройдуть стажування в компаніях та агенціях викладачів і партнерів школи. Практика триває протягом місяця за напрямками створення та маркетинг контенту для брендів, налаштування таргетингової реклами, бренд-менеджменту та управління репутацією.

Директор та художній керівник театру «Актор», театральний продюсер. Має диплом Master of Business Administration (MBA). Засновник театральної студії «Сверхзадача» (художній керівник – Олексій Вертинський)

Слава Жила

Керівник Foxminded Software. Працював операційним директором TBWA\Mobile, Depositphotos, директором із маркетингу Intellectsoft, UMH Digital, Hearst Shkulev Media

Ельдар Нагорний

IT&TELECOM PR Group head в агенції SPN Agency (серед клієнтів агенції TOYOTA, ARARAT, Canon, «Нова пошта» та інші). В минулому PR-директорка в PILAR PR та «Made in Ukraine»

Дарця Капля

Співзасновник і керівник агенції GRAPE (серед клієнтів EVA, GONZO, ВЕРЕС, SILPO, PrivatBank, Monobank, Visa)

Юрій Гладкий

Викладачі

SMM-спеціалістка ресторану BEEF meat & wine, Cuba Camp. В минулому SMM-менеджерка Fairmont Grand Hotel та агенції Yummy BTL (серед клієнтів Bulgari, Coccinelle)

Єлизавета Балагура

Співзасновник та CSO нейромаркетингової компанії Beehiveor (співпрацюють з Academy-DTEK, Pariumtch, Київстар, Vodafone, Bionorica, Оболонь, MOZGI, ZN, Aimbulance та ін.). Кандидат біологічних наук, член Федерації європейських товариств нейронаук (FENS).
Доцент КНУ імені Тараса Шевченка

Віктор Комаренко

Ексдиректорка креативної групи агенції Arriba! (2020, серед клієнтів Microsoft, Heinz, Yellim Bravolli, Samsung, Syngenta, Varus, «Мясная гильдия»). Авторка книги «В очікуванні копірайтера»

Стаська Падалка

Копірайтерка, викладачка школи «ИКРА». Працювала копірайтеркою агенції «RedKeds» (агенція працює з Nike, Royal Canin, KIA, Pandora, Panasonic, Coca-Cola, SONY)

Марина Норіна

Креативний директор Human Agency (серед клієнтів LIQUI MOLY, «Даринок», VODA, Amic Energy). В минулому управляючий партнер і креативний директор NGN.Agency (серед клієнтів ROSHEN, Lenovo, Coca Cola, KLM, AVON, Royal Canin, «Нова пошта», SONY, FERRERO, OLX)

Олексій Смєхов

Операційний директор агенції Media Ads (до 2021), експертка з performance-реклами в соціальних мережах. Сертифікована Facebook. Серед клієнтів викладача: SpeakUP, PariMatch, Genius Marketing, VUSO, Kyiv International Economic Forum

Олена Єна

Head of Marketing Communications and Commercials в Ощадбанк

Сергій Грабчак

Event-менеджерка та спеціалістка з комунікацій. Більше 15 років організовує масові заходи та проекти для брендів. Співпрацювала з EUROVISION, UEFA CHAMPIONS LEAGUE, HAMMALI & NAVAI

Крістіна Крівцова

Співвласник маркетингової агенції Tkachenko & Myroniuk (серед клієнтів «Уманьпиво», «ЦЕХ», «Аптека АНЦ», KIVI, ресторани MAFIA, Beeline Kazakhstan)

Віталій Ткаченко

Директор з маркетингу юридичної фірми, багаторічного лідеру юридичних послуг «Астерс», авторка книги «Жіночі секрети в PR технологіях»

Вікторія Єсауленко

Фотографиня із десятирічним досвідом. Серед клієнтів Pepsi, «Сільпо», Sandora, Ulichnaya Eda, «Хортиця». Фотографувала українських зірок Олега Винника, Регіну Тодоренко та багатьох інших

Олена Попова

Мобільна фотографиня, SMM-менеджерка ресторану «Товстий і тонкий», магазину «Monet», Міністерства охорони здоров'я України (2019), спортивного клубу «Подільський»

Олександра Кулиняк

Директорка департаменту утримання клієнтів SHAFA.ua. Спеціалістка з email-маркетингу та автоматизованих систем продажу. Співпрацювала з NOTUS, KASTA

Олена Мельон

Project Manager агенції «Shcherbakov SMM Agency». Серед клієнтів Toyota, «Мегаспорт», OLKO, BLUZKA, Rosko Family, «Корисна крамниця»

Тетяна Захарова

Маркетинговий консультант, власник та директор компанії «Добрознак». Спеціалізується на побудові маркетингових стратегій, лідмоделей для бізнесу. Практикує маркетинг з 2006 року

Олександр Бузов

Засновниця компанії Liut.Co, керівниця по контенту міжнародної компанії Emorphosys Software Solution (India, Hyderabad). Співзасновниця компанії YouViral, сертифікована спеціалістка YouTube. Консультувала та працювала з Philip Morris, Люкс ФМ, Into-Sana, Megogo. Володарка 10 золотих та 50 срібних кнопок YouTube

Анна Лютько

SMM-менеджерка «ХЛЕБНЫЙ» та HOLY BURGER. Працювала маркетологом в «100 років тому вперед» Євгена Клопотенко

Владислава Бриж

Спеціаліст із антикризових та політичних комунікацій, психоаналітик. Засновник та науковий керівник "Агенції кризових комунікацій"

Дмитро Раімов

Програма курсу
Стратегія маркетингу та комунікацій
• Customer Journey Map: аналізуємо та створюємо мапу шляху клієнта
• Аналіз ринкової ніші, продукту, мотивації споживачів, конкурентів
• Розробка та написання маркетингової стратегії
• Розробка та реалізація комунікаційної стратегії
Маркетинг в соціальних мережах
• Залучення підписників на сторінку, активізація коментарів
• Ведення сторінок в Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Telegram
• Рекламний сторітелінг для брендів в соцмережах
• Створення креативів для сторінок брендів і таргетингової реклами
Таргетингова реклама
• Налаштування таргетингової реклами в Facebook та Instagram
• Налаштування таргетингової реклами в Google та YouTube
• Налаштування таргетингової реклами в TikTok
• Тестовий період, оптимізація бюджету
• Налаштування Google Analytics та метрик ефективності Facebook Ads Manager
Інструменти маркетингу в інтернеті
• Налаштування SEO та SEO-копірайтинг для сайтів компанії
• Email, messenger та push-маркетинг для брендів
• Робота із лідерами громадської думки та блогерами
• Створення сайту для реклами компанії та бренду
Створення контенту для брендів
• Розробка, написання та реалізація контентної стратегії
• Написання текстів для брендів в соцмережах
• Мобільна фотографія та редагування в застосунках VSCO, FIX, Lightroom, LD
• Stories, emoji, IGTV та інші маркетингові інструменти
• Створення відео-контенту для брендів на YouTube
Бренд-менеджмент
• Створення бренду, ребрендинг, дизайн та візуальне оформлення
• Event-менеджмент в структурі маркетингових комунікацій
• Клієнтський сервіс та розвиток клієнтського досвіду
• Нейромаркетинг для просування товарів і послуг
• Управління репутацією компанії, бренду та публічних осіб
Кризові комунікації
• SERM та ORM для брендів в соціальних мережах та інтернеті
• Робота із негативними відгуками та коментарями
• Захист компанії від публічних скандалів та інформаційних атак
• Перетворення негативу в антикризові кейси та успішний клієнтський досвід
Домашні завдання та практика
• Домашнє завдання зі створення мобільної фотографії
• Домашнє завдання із написання текстів та сторітелінгу
• Домашнє завдання із управління репутацією
• Домашнє завдання із таргетингу реклами в Facebook, Instagram, TikTok

В ЗРУЧНИЙ ЧАС І ЗРУЧНОМУ МІСЦІ

Заняття проходять онлайн наживо. Відеозаписи і освітні матеріали можна переглядати в зручний час і зручному місці. Немає необхідності нехтувати сім'єю або скасовувати важливу ділову зустріч. Дивіться ефіри і записи, виконуйте практичні і домашні завдання, ставте питання і консультуйтесь з викладачами

середа

19.00-20.20
п'ятниця

19.00-20.20
Графік навчання
понеділок

19.00-20.20
субота

10.00-11.20

Компанії, де працюють наші випускники

НАБІР ТРИВАЄ

2 місяці навчання, 25 семінарів, 35 годин практики

3950 гривень | 148 доларів | 125 євро

Передоплата 1000 гривень. Залишок оплачується напередодні старту занять. Зверніть увагу, додатково оплачуються освітні матеріали та робочі зошити.
Відгуки

Вчора читав лекцію про розвиток брендів в форматі онлайн. Перший такий досвід. Обмін енергією при виступі в залі ніхто не замінить, але і в такому форматі багато плюсів.

Дуже допомагає вбудований у платформу інтерактив, коли можеш відповідати на питання. Можу рекомендувати.

Алекс Твіста

Сегодня выступила на "Свободной школе" перед 600 классных людей. За что спасибо Дмитрию Раимову.

Впервые кайфонула на 80% от ощущения себя на сцене. Раньше "кайфанула" бы на 20% максимум. За эти изменения спасибо Роману Ляху.

Лера Бородина

Какая классная аудитория, которая слушает и задает вопросы!

Какой классный тренд учиться и слушать, и как хорошо, что таких людей, которые слушают активно и хотят делать, получается собрать в одном месте в таком количестве.

Молодец ты, Дмитрий Раимов, делай еще! Придем.

Татьяна Гринева

Если честно, мне кажется, это лучшее образовательное мероприятие, в Украине так точно. Лекторы подобраны очень качественно, темы грамотно продуманы.

Когда я шла в "Свободная", ожидала получить хотя бы вдохновление и, может быть, "волшебный пендель". А в итоге получила практические советы и инструменты для своего бренда Knitushki.

Мария Хржановская

Засновник і креативний директор агенції TWID
Со-основательница G Bar, SO DODO, Oh My Look!
Основательница Knitushki
Со-основательница и управляющий партнер BIT.ua

Перше, що відчувається - це атмосфера відкритості та доброзичливості, яка панує в школі.

А також - настрій дисциплінованості. Без хорошої організації навчального процесу і супутньої цьому дисципліни, навіть якщо лектор має чим поділитися зі слухачами, не буде того психологічного клімату, який сприяє засвоєнню знань.

На заняттях я завжди знаю, що буде атмосфера, яка максимально налаштовує до навчання учасників курсів, а мені дозволяє концентровано передавати власний досвід.

Любко Дереш

Безгранично благодарна школе «СВОБОДНАЯ. Образовательная платформа» и особенно Любко Дерешу за то, что вернули мне веру в себя. И моему сюжету для Diesel так хочется дать жизнь.

Елена Семеген

Вдохновлённая и переполненная энтузиазмом готова к труду, практике, исписанным страницам черновика и саморедактуре.

Спасибо школе за возможность перенимать опыт крутых спикеров, за содержательность информации более 2 десятков рекомендованной литературы и такому же количеству дополнительных материалов.

Александра Пустовалова

Український письменник і викладач школи
выпускница курса "Рыба"
выпускница курса "Рыба"

На онлайн курсі копірайтингу було усе, як в офлайні.

5 днів на тиждень двогодинні лекції наповнені творчістю і спілкуванням між студентами і викладачами у чаті. Відповіді на всі запитання.

Інтерактиви, майстер-класи, домашні завдання, які перевіряли та оцінювали профі. Крутезні лектори, від яких перехоплювало дух. І постійна мотивація! Тепер кожен день розпочинаю з кількох речень.

Надія Сенюк

Випускниця онлайн-курсу копірайтингу "Риба

Всем 400+ человек, кто смог проснуться в 7 утра в субботу ради нашей лекции огромное спасибо.

Аудитория теплая и умная, приятно было для вас выступать и рад, что многие подходят с вопросами даже после лекции. До новых встреч!

Андрей Бондаренко

Очень любопытно, как внезапно ты чувствуешь единую волну амбиций с целым залом чужих людей.

Спасибо, люди, что вы жадны к знаниям и, кажется, верно почувствовали о чем это я. Спасибо Дмитрию Раимову за приглашение!

Мария Маслий

Сегодня, обучаясь в "Свободной", я понимаю – мечты сбываются. Сегодня это доступно. Для работы необходимо еще больше.

Как бы сложилась моя жизнь, будучи я журналистом? Это сложно. Потому я пиарщик. Спасибо!

Евгения Козылина

Посещение курса "Свободной" вызвало очень разные эмоции.

Лекторы, участники, да сама атмосфера претворили, казалось бы, долгих 4 дня мучений в 1 миг открытия. Материал преподнесен настолько интересно, что мотивация попробовать появляется уже с порога, хотя процесс "обдумать и проанализировать" никто не отменял.

Виктория Подовинникова

Операционный директор Global Talant
Основательница бренда Marsala
Выпускница "СВОБОДНАЯ. Курс журналистика и PR"
Выпускница "СВОБОДНАЯ. Курс журналистика и PR"
Головні питання
Як проходить навчання і скільки необхідно часу?
Заняття проходять наживо тричі на тиждень щопонеділка, середи та п'ятниці з 19:00 до 20:20. Вам знадобиться чотири години на тиждень для ефективного навчання. Відеозаписи можна буде переглядати в зручний для вас час.
Можу переглянути відеозаписи пізніше?
Наступного дня після прямого ефіру, відеозапис і освітні матеріали заняття завантажуватимемо до вашого зручного персонального кабінету. Доступ до матеріалів — назавжди, до відеозаписів — впродовж року.
Як ставити питання викладачам і кураторам?
Ставити питання викладачам можна наживо під час прямих ефірів. Електронною поштою, в соціальних мережах і спеціальному чаті групи.
Будуть домашні завдання і як їх виконувати?
Ви можете додатково замовити чотири домашні завдання, які перевіряють, рецензують і до яких надають поради викладачі курсу.

Перше завдання — зі створення мобільної фотографії. Друге — із написання текстів та сторітелінгу. Третє завдання — із управління репутацією. Четверте — із таргетингу реклами в Facebook, Instagram, TikTok.
Видається сертифікат?
Щоб отримати сертифікат про нові компетенції та успішне завершення навчання, оберіть курс з домашніми завданнями. Вчасно виконайте і надішліть на перевірку. Для кожного завдання передбачено два тижні на виконання.
Яка вартість навчання?
Вартість навчання без домашніх завдань складає 4640 гривень. З домашніми завданнями 5330 гривень. Включаючи всі освітні та методичні матеріли.
Якою мовою викладання?
Заняття проходять українською і російською мовами. Виконувати домашні і практичні завдання можна однією з цих мов. Рецензії і рекомендації ви отримаєте від викладачів, які на високому рівні володіють саме вашою мовою.
Який інтернет і який пристрій необхідні для навчання?
Підійде майже будь-який ґаджет – комп'ютер, ноутбук, планшет або смартфон. Необхідний інтернет, швидкість якого дозволяє переглядати відео. Навчання не потребує встановлювати додаткові застосунки.
Чи передбачені освітні матеріали?
Студент курсу отримає спеціальні робочі зошити, методичні та навчальні матеріали до кожного модулю навчальної програми, презентації викладачів, приклади маркетингових документів та чек-листи.
Записатись на курс
Погоджуюсь з правилами і порядком проведення курсу, які розміщені на сайті програми
Дозволяю обробку моїх персональних даних
Обираю курс із домашніми завданнями (+ 690 гривень)
Зв'язатись
з нами
Поставте
запитання
© 2010 - 2021 Свободная. Освітня платформа